تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تابلوی بورس: ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های خریخت، غبهنوش، زمگسا، دانا، پاسا، انرژی ۳ و سخوز تعلق داشت.

کد خبر: ۷۷۲۹۱
۱۵:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد رشد به عدد ۴۴۲ هزار واحد افزایش یافت. امروز نماد‌های شستا، فارس، خودرو، شپنا، کگل، فولاد و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را شاخص کل داشتند و نماد‌های خودرو، شستا، شپنا، وتجارت، فولاد، شتران و حکشتی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های خریخت، غبهنوش، زمگسا، دانا، پاسا، انرژی ۳ و سخوز تعلق داشت. نماد‌های خودرو، وتجارت، وپارس، وبصادر، وبملت، شپنا و شستا بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: خودرو، شستا، پالایش، شپنا، وتجارت، دارا یکم و شبندر.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۳۹۹ واحد رشد به عدد ۱۹ هزار و ۲۰۳ واحد افزایش یافت. نماد‌های مارون، آریا، کگهر، زاگرس، صبا، ومهان و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های دی، وسپهر، بپیوند، ذوب، تلیسه، زملارد و زدشت از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های ثتران، بپیوند، زدشت، تملی ۸۰۳، تسه ۹۸۰۴، فرزین و تبرک مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی