تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام تقدیر امیر کویت به امیر قطر و پادشاه سعودی برای پایان دادن به بحران خلیج فارس

امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به امیر قطر و پادشاه عربستان از تلاش‌های دو کشور برای پایان دادن به بحران خلیج فارس تقدیر کرد.

کد خبر: ۷۷۲۱۵
۱۶:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

پیام تقدیر امیر کویت به امیر قطر و پادشاه سعودی برای پایان دادن به بحران خلیج فارس

 

دیدارنیوز ـ به نقل از کونا، «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر کویت پیام‌های جداگانه‌ای به «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر و «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه سعودی از تلاش این دو کشور برای پایان دادن به بحران خلیج فارس تقدیر و تاکید کرد که ریاض نماینده سه کشور تحریم کننده دیگر در مسیر صلح است.

امیر کویت در پیام خود به امیر قطر تاکید کرد که گام مبارکی که به حصول توافق بین برادران منجر شد، نشان‌دهنده اشتیاق امیر قطر به دستاورد‌های شورای خلیج فارس و وحدت و انسجام و صلابت و نقش آن در دو صحنه منطقه و جهان است.

امیر کویت در پیامی به پادشاه سعودی نیز نوشت: «عربستان نمیانده کشور‌های امارات، بحرین و مصر است و این امر نشان‌دهنده جایگاه برجسته ریاض و نقش پیشاهنگ آن در تلاش برای حمایت از امنیت و ثبات منطقه است.»

از زمان انتشار بیانیه وزارت خارجه کویت درباره بحران خلیج فارس سقف پیش‌بینی‌ها برای حل قریب‌الوقوع بحران بالا رفته و به مرحله عملی توافق نزدیک می‌شود.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی