تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کیهان آدرس داد!

اسفندیار عبداللهی روزنامه نگار، پیرامون پیشنهاد حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان مبنی بر حمله تمام عیار به شهر بندری حیفا در بخشی از یادداشت خود که چهارشنبه ۱۲ آذر در روزنامه مردم سالاری منشر شد، نوشت: کمترین خواسته همه دلسوزان نظام و عاشقان سربازان و دانشمندان وطن _که طی سال‌های اخیر توسط رژیم صهیونیستی و عمله‌های آمریکا به شهادت رسیده‌اند- مجازات و انتقام از عاملان و آمران این جنایات ضد بشری است ولی «کار به عمل بر آید، به سخن دانی و سخنرانی نیست». لطفا من‌بعد دقت کنید به دشمن آدرس دقیق ندهید که شائبه پیغام و پسغام پیش نیاید، چون رژیم اسراییل پس از سرمقاله شما سامانه "گنبد آهنین" خود را در حیفا مستقر کرد.

کد خبر: ۷۷۰۴۸
۱۹:۳۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
 
کیهان آدرس داد!
 
دیدارنیوز: «اسفندیار عبداللهی» در یادداشت چهارشنبه ۱۲ آذر خود در روزنامه مردم سالاری نوشت: در خبر‌ها شنیدیم دولت نامشروع اسرائیل یک سامانه پدافندی «گنبد آهنین» خود را در شهر بندری حیفا مستقر کرده است. این خبر؛ ناخودآگاه توجه نگارنده را به یادداشت روز یکشنبه روزنامه کیهان به مدیر مسئولی آقای حسین شریعتمداری معطوف کرد. روز یکشنبه ۹ آذر سرمقاله کیهان که معمولا به قلم آقای مدیر مسئول به رشته تحریر در می‌آید در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل و ترور حاج محسن فخری‌زاده و شهادت این فرمانده فقید نوشت: اگر نقش رژیم اسرائیل در ترور شهید عظیم‌الشأن فخری‌زاده برای شورای عالی امنیت ملی ایران به اثبات برسد و البته همه شواهد این را نشان می‌دهد، ما لزوماً باید آنچنان ضربه‌ای به این رژیم بزنیم که موضوع حمله به نیرو‌ها یا مراکز ایرانی در هر کجا که باشند - از آبسرد تا کاراکاس - از دستور کار هر دشمنی برای همیشه خارج شود. ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم.  الان می‌توانیم این وعده را عملیاتی کنیم ... به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.

خیلی جالب و قابل تامل است که هر چه می‌خواهیم فکر بد نکیم، نمی‌شود که نمی‌شود. خدا ما را ببخشد! یک روز پس از پیشنهاد تئوریسین کیهان، رژیم اشغالگر قدس در اقدامی فوری، سپر امنیتی آن شهر را تقویت کرده و سامانه موسوم به «گنبد آهنین» را در نقاطی از حیفا مستقر می‌کند.

همیشه با تئوری توطئه و این دست فرضیات مشکل داشته‌ام و با این مفهوم ارتباط برقرار نکرده و نمی‌کنم. ولی خوب است بزرگان اهل قلم و روزنامه نگاران دلسوز، گاهی هم زبان سرخ خود را حفظ کنند. خواننده و افکار عمومی با کنار هم گذاشتن این دو گزاره چه فکری می‌کنند؟ همکار عزیز جناب آقای شریعتمداری! در این اصل که شما با ادبیات و رویکرد مختص خودتان فکر می‌کنید دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستید، شکی نیست و تلاش چند ۱۰ ساله شما -حتی اگر با کانال و زاویه نگاه شما مخالف باشم- دارای ارزش است. ولی برادر و همکار گرامی مواظب باشید از این ادبیات شما برداشت اشتباه نشود.
کمترین خواسته همه دلسوزان نظام و عاشقان سربازان و دانشمندان وطن _که طی سال‌های اخیر توسط رژیم صهیونیستی و عمله‌های آمریکا به شهادت رسیده‌اند- مجازات و انتقام از عاملان و آمران این جنایات ضد بشری است و «کار به عمل بر آید، به سخن دانی و سخنرانی نیست». لطفا من‌بعد دقت کنید به دشمن آدرس دقیق ندهید که شائبه پیغام و پسغام پیش نیاید.

ضمنا لازم به یادآوری است، همانگونه که در ابتدای یادداشت خودتان، ملاک تشخیص مقصر، عامل و آمر بودن هر فرد یا گروه و احیانا کشوری که ترور منجر به شهادت این دانشمند هسته‌ای را، طراحی و اجرا کرده باشد، «شورای عالی امنیت ملی» معرفی کرده‌اید، سزاوار بود قبل از نگارش یادداشت اخیر، مشورتی هم با نهاد‌های امنیتی می‌کردید. الحمدالله تا جائی که ما اطلاع داریم حداقل دسترسی شما به نهاد‌های امنیتی کشور هم خوب است و بد نیست گاهی پرسش گر باشید تا خط دهنده.

*روزنامه نگار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی