تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

حزب الله لبنان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان با محکوم کردن ترور محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی کشورمان این ضایعه را به ملت و مقام‌های جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

کد خبر: ۷۶۶۴۴
۰۸:۳۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

حزب الله لبنان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

 

دیدارنیوز ـ به گزارش شبکه خبری المنار، شیخ نعیم قاسم، شهادت فخری زاده دانشمند ایرانی به دست ایادی آمریکا و اسرائیل را به آیت الله سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت و این جنایت را بخشی از نبرد علیه ایران، منطقه و فلسطین دانست.

وی جمعه شب در گفتگو با المنار افزود: ما این حمله را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که پاسخ به این جنایت در دستان مقام‌های ذیربط در ایران قرار داد. شهادت مایه عزت و شرف است و ترور‌ها ما را نمی‌لرزاند.

رسانه‌ها روز جمعه به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران خبر دادند.

حوالی ساعت ۱۵:۲۰ امروز (جمعه) هفتم آذرماه وقوع حادثه‌ای تروریستی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی