تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اعلام کرد: استقبال ۱۰۰ تیم استارتاپی از رویداد صبانو/ "صبانو" نخستین رویداد شتابدهی در حوزه سالمندان

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از استقبال چشمگیر استارتآپ‌ها و تیم‌های خلاق و نوآور از «رویداد صبانو» به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کار‌های نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

کد خبر: ۷۶۴۸۸
۱۱:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ مدیرعامل مرکز نوآوری صبا (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از استقبال چشمگیر استارتآپ‌ها و تیم‌های خلاق و نوآور از «رویداد صبانو» به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کار‌های نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عادل دهدشتی، روز سه شنبه با اشاره به استقبال استارتآپ‌ها از رویداد صبانو گفت: مهلت اولیه فراخوان این رویداد تا نیمه آبان ماه ۹۹ بود که بر اساس درخواست مخاطبان، این زمان تا پایان آبان تمدید شد.

وی افزود: با پایان یافتن این مهلت، ایده‌های رسیده پس از بررسی‌ها و ارزیابی اولیه و تطبیق با محور‌های رویداد شامل سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت سالمندان در فرآیند ارزیابی اولیه توسط داوران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا در خصوص گام بعدی این جشنواره اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه، تیم‌هایی که به مرحله بعدی راه پیدا کنند، برنامه و پروژه استارتآپی خود را ارائه می‌کنند و داورانِ رویداد نیز بر اساس شاخص‌های تعیین شده، تیم‌های برگزیده را جهت حمایت و سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص معیار‌های داوری نیز گفت: با توجه به محور‌های ماموریت مرکز نوآوری صبا و همچنین موضوعات فراخوان، طرح‌هایی که پاسخگوی نیاز بازنشستگان و سالمندان مبتنی بر ایده‌های نو و بر پایه طرح مدون کسب و کار باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

با پایان یافتن مهلت فراخوان رویداد صبانو، حدود ۱۰۰ تیم استارت آپی و دانش بنیان در این رویداد شرکت کرده اند. از طرح‌های ارائه شده، ۴۰ درصد در حوزه سلامت روان و جسم، ۲۰ درصد در رابطه با گردشگری، ۵ درصد در حوزه اوقات فراغت و ۱۵ درصد نیز درباره سایر موضوعات مرتبط با حوزه بازنشستگان و سالمندان بوده است.

گفتنی است: مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا از شهریورماه امسال با هدف ارتقا زیست اجتماعی و بهبود زندگی سالمندان و بازنشستگان از طریق خدمات شرکت‌های استارت آپی، نوآور و دانش بنیان فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی