تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تشکر جانسون از ملک سلمان به دلیل میزبانی نشست جی۲۰

نخست‌وزیر انگلیس از پادشاه عربستان سعودی به دلیل میزبانی از نشست گروه جی۲۰ تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: ۷۶۱۹۰
۱۶:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در گفتگو با شبکه العربیه از ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به دلیل میزبانی از نشست مجازی گروه جی۲۰ تشکر کرد.

وی گفت: سرنوشت ما به دست یکدیگر است و شاهد تحولات مثبتی درباره واکسن کرونا در جهان بوده‌ایم و پیشرفتی در این زمینه صورت گرفته است و من دوست دارم که شاهد حمایت کشور‌های گروه جی۲۰ از این اقدامات باشم.

جانسون افزود: کشور‌های جی۲۰ در گفت‌وگوهایشان بر تغییرات اقلیمی تمرکز خواهند کرد.

وی همچنین از اعضای گروه جی۲۰ خواست که تعهدات شجاعانه‌ای را برای مقابله با چالش‌های مختلف و به ویژه همه‌گیری کرونا و مقابله با پیامد‌های آن بدهند.
جانسون در بخش دیگری از اظهاراتش به علاقه‌اش برای سفر به شهر "نیوم" عربستان اشاره کرد و گفت به دلیل شرایط کرونا نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
ریاض امروز (شنبه) و فردا میزبان نشست گروه موسوم به "جی۲۰" است.

نشست نمایندگان ۲۰ اقتصاد برتر جهان امسال به دلیل پاندمی کرونا به صورت مجازی و از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار می‌شود و میزبان آن عربستان سعودی است.

بحران کرونا نخستین موضوع رایزنی‌های امسال گروه ۲۰ اعلام شده است. در این نشست نمایندگانی از کشور‌های سنگاپور، اسپانیا و سوئیس و نهاد‌های بین‌المللی، از جمله سازمان ملل، بانک جهانی و سازمان بهداشت جهانی نیز شرکت می‌کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی