تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

استقلال ـ استرا؛ روزی یک و نیم میلیارد تومان!

فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه استقلال اعلام کرده که بابت قرارداد ۲ ساله مشروط طرفین که البته حدود ۵ ماه همکاری را در پی داشت باید بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو به مربی ایتالیایی‌اش بپردازد.

کد خبر: ۷۵۵۳۴
۱۳:۲۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹
استقلال ـ استرا؛ روزی یک و نیم میلیارد تومان!

دیدارنیوز ـ گروه ورزش: سرانجام روزی که استقلالی‌ها از آن می‌هراسیدند فرا رسید. عاقبت شکایت آندره استراماچونی مربی جنجالی و پرماجرای آبی‌ها از کانال فیفا به نتیجه رسید و فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه استقلال اعلام کرده که بابت قرارداد ۲ ساله مشروط طرفین که البته حدود ۵ ماه همکاری را در پی داشت باید بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو به مربی ایتالیایی‌اش بپردازد.

پرداخت چنین مبلغ گزافی آن هم در شرایطی که استقلال اخیرا با هزار مکافات و گرفتاری بدهی‌اش را به وینفرید شفر پرداخت کرده و به سختی توانسته پنجره نقل و انتقالاتش را باز کند، واقعا دردسر بزرگی است، هر چند که مدیران استقلال منتظر این خبر هم بودند. جالب است که پیش از این صحبت از آن بود که احتمالا بدهی استقلال به استراماچونی به حدود ۲ میلیون یورو خواهد رسید، اما فیفا حدود ۳۵ درصد کمتر از این پیش‌بینی را به استقلال ابلاغ کرده است؛ بنابراین استقلال یک ماه فرصت دارد که حدود ۴۵ میلیارد تومان (البته اگر قیمت ارز بالا نرود) به حساب استراماچونی واریز کند. جالب است که فیفا به استراماچونی گفته که باید یک حساب به باشگاه استقلال معرفی کند در حالی که سال گذشته و در کشکمکش اولیه استقلال و استرا، مدیران باشگاه اعلام کردند که به دلیل تحریم‌ها امکان واریز پول وجود ندارد! حالا استقلال باید روزی یک و نیم میلیارد تومان از درآمد نداشته‌اش را کنار بگذارد و به این ترتیب حساب خود را با مربی ایتالیایی صاف کند.

جالب است که آندره استراماچونی نیز انگار جز گرفتن مطالباتش از استقلال به چیز دیگری فکر نمی‌کند و به همین دلیل تمایلی به حضور بر روی نیمکت یک تیم فوتبال در هر جای دنیا از خود نشان نداده است. ظاهرا سرمربی توانمند فصل گذشته استقلال بیشتر به استراحت و همراه خانواده بودن علاقه دارد و پول استقلال هم کفاف مخارج او را خواهد داد بنابراین لازم نیست که خود را وارد چالش‌های فوتبال کند. طبق قوانین اگر او به پیشنهاد تیم دیگری در این روز‌ها پاسخ مثبت می‌داد طبیعتا دستمزد فصل دوم قراردادش با استقلال، از فهرست مطالباتش کسر می‌شد.

شاید هم پیشنهاد‌هایی که احتمالا به او رسیده همگی پایین‌تر از مبلغ قرارداد او با استقلال بوده و به این ترتیب در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی برای او ارجحیت پیدا کرده است. به هر ترتیب استقلال هر چه تلاش کرد که به نوعی از زیر پرداخت این مبلغ فرار کند یا اینکه استراماچونی را سر کارش برگرداند موفق نشد و حالا در حالی که خزانه باشگاه خالی‌تر از همیشه است، باید مبلغ هنگفتی پول بابت یک قرارداد نافرجام بپردازد. البته چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران تبدیل به مسائل عادی شده و حسگر‌های درد هم انگار از بین رفته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی