تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بایدن رئیس نیروی اقدام کرونای آمریکا را انتخاب کرد

جو بایدن رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، جراح کل ایالات متحده را که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ اخراج شده بود، به‌عنوان رئیس نیروی اقدام جدید مقابله با کووید –۱۹ انتخاب کرده است.

کد خبر: ۷۵۲۸۷
۱۴:۴۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

بایدن رئیس نیروی اقدام کرونای آمریکا را انتخاب کرد

 

دیدارنیوز ـ به نقل از روزنامه ایندیپندنت، «کیت بدینگفیلد» معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن گفت که «ویوک مورفی» که پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ اخراج شد، به همراه «دیوید کسلر» عضو هیات سابق سازمان دارو و غذای آمریکا ریاست مشترک گروه ۱۲ نفره مقابله با کرونا را برعهده دارند.

بدینگفیلد یادآور شد که این دو نفر از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا در ماه مارس (اسفند ۹۸)، توصیه‌های لازم را در اختیار بایدن و ستاد انتخاباتی وی قرار داده اند.

همچنین سی ان ان گزارش داد که «مارسلا نونز اسمیت» از دانشگاه ییل نیز قرار است به این گروه ملحق شود.

بایدن اولین سخنرانی خود در مقام رئیس جمهوری منتخب را شامگاه شنبه انجام داد و گفت که اسامی کامل نیروی اقدام کرونایی خود را در آغاز هفته جاری میلادی اعلام می‌کند.

مورفی که از والدین مهاجر هندی در انگلیس متولد شد، در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان نوزدهمین جراح کل ایالات متحده انتخاب شد و از سال ۲۰۱۴ تا آغاز ریاست جمهوری ترامپ خدمت کرد تا اینکه ترامپ آوریل ۲۰۱۷ از وی خواست استعفا دهد.

وی از آن زمان منتقد سیاست‌های ترامپ بوده و نحوه مدیریت وی بر بحران کرونا را مورد نکوهش قرار داده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی