تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مکارم‌شیرازی به مکرون: اگر ‌عقل سیاسی داشتند خود را با جهان اسلام درگیر نمی‌کردند

مرجع تقلید شیعیان در واکنش ‌به هتاکی رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد: اگر سیاستمداران غربی عقل سیاسی داشتند خود را با جهان اسلام درگیر نمی‌کردند و به جای رفتار عاقلانه به ماجراجویی نمی‌پرداختند.

کد خبر: ۷۴۵۰۵
۱۰:۳۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹
مکارم‌شیرازی به مکرون: اگر ‌عقل سیاسی داشتند خود را با جهان اسلام درگیر نمی‌کردند
 
دیدارنیوز - آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بیانیه ای صادر و این اقدام را شدیدا محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: خبری که در این چند روز جهان اسلام را تکان داد، اهانت بی شرمانه به ساحت مظهر رحمت الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام توسط رئیس جمهور نادان فرانسه است.

در ادامه این پیام آمده است: مسلمانان از این اهانت سخت خشمگین اند و موج نفرت و انزجار از این عمل سخیف همه جا را فرا گرفته است. کدام عاقل قبول می‌کند که صدها میلیون مسلمان جهان را با توهین بسیار زشت و زننده به پیامبرشان ناراحت کنند و بذر دشمنی را در دل آنها بپاشند؟! آیا مفهوم آزادی بیان غربی توهین به مقدسات مسلمانان است؟! آیا هیچ عاقلی چنین کار نابخردانه ای را انجام می‌دهد؟! اگر سیاستمداران غربی عقل سیاسی داشتند خود را با جهان اسلام درگیر نمی‌کردند و به جای رفتار عاقلانه به ماجراجویی نمی‌پرداختند.

دشمنان اسلام هنگامی که نفوذ و رشد اسلام را در غرب به چشم دیدند در توطئه ای شیطانی صاحبان یک فکر تندرو و باطل یعنی وهابیت تکفیری را تقویت کردند تا جلوۀ رحمانی اسلام در اذهان مخدوش گردد و در پس آن اسلام هراسی و توهین را در بین مردم نشر دادند به امید آنکه نور پرفروغ آئین پیامبر رحمت را خاموش کنند.

در پایان این پیام تصریح شده است: باید ثابت کنیم که پیامبر از روح و جان و عزیزترین عزیزانمان برایمان عزیزتر است و بر دولت‌های اسلامی لازم است با استفاده از ابزارهای سیاسی و اقتصادی با فشار بر دولت فرانسه جلوی تکرار این گونه جسارت‌ها را بگیرند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی