تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

وزیر بهداشت: همه توان بیمارستانی کشور برای درمان بیماران کرونایی استفاده می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه توان بیمارستانی کشور برای درمان بیماران کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما اجازه مایوس کردن هیچ فردی را در خصوص ارائه خدمات درمانی نداریم.

کد خبر: ۷۳۹۷۱
۱۲:۴۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سعید نمکی روز چهارشنبه در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: مردم ایران به هیچ عنوان نباید از نبود تخت برای درمان ترس داشته باشند و باید به آنان همواره امید تزریق کرد.
 
وی تاکید کرد: کادر درمانی در همه استان‌های کشور با همه توان در حال ارائه خدمت به مردم هستند و دولت نیز در راستای تجهیز بیشتر مراکز درمانی تلاش می‌کند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه درمان بیماران کرونایی در اولویت این وزارتخانه است، ادامه داد: در صورتی که ضرورت داشته باشد، از بخش‌های غیر کرونایی، تخت بیشتری به این بخش اختصاص می‌دهیم.
 
نمکی تاکید کرد: کسری درآمد اختصاصی بیمارستان‌ها را به دلیل اشغال بخش‌های کرونایی با همراهی سازمان برنامه و بودجه جبران می‌کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت توسط مردم و پیشگیری از بیماری همواره اولویت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده، اظهار کرد:، ولی در صورت بیمار شدن، ما موظف به ارائه خدمات درمانی به بهترین شکل ممکن برای همه هموطنان هستیم.
 
گفتنی است: تاکنون حدود ۵۴۰ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده که متاسفانه بیش از ۳۱ هزار نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
 
البته از این تعداد، ۴۳۵ هزار نفر نیز بهبود یافته و نزدیک به ۷۴ هزار نفر در بیمارستان ها، خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بامداد روز گذشته برای بررسی وضعیت بیماری کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده و علاوه بر برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، ازبیمارستان جامع زنان نیز بازدید کرده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی