تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان امینی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد که این غیورمردان، الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران بوده و نام نیک آن‌ها در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۷۳۳۶۳
۱۵:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر شهیدان والامقام امرالله، قاسم و مرتضی امینی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.
 
در سایه صبوری و فداکاری و ارادت خالصانه چنین پدران دریادل به مکتب همیشه پرفیض و جاری عاشورا است که مشعل پایداری و اقتدار امروز ملت ایران بیش از پیش پرتوافشانی می‌کند. این غیورمردان، الگویی بی‌بدیل برای ملت قدرشناس ایران بوده و نام نیک آن‌ها در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، برای همیشه الهام بخش باقی خواهد ماند.
 
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
 
حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی