تیتر امروز

خرابکاری جدید در نطنز؟
اسرائیل در تکاپوی برهم زدن میز مذاکرات وین

خرابکاری جدید در نطنز؟

شب گذشته رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه تلویزیونی نگاه یک از دستاورد‌های هسته‌ای کشور می‌گوید، صبح خبر از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز می‌آید. آیا حمله دیگری رخ...
بازگشت به برجام در یک قدم!
گفتگوی دیدار با محسن پاک آیین دیپلمات سابق

بازگشت به برجام در یک قدم!

سومین نشست هجدمین کمیسیون مشترک برجام برگزار شده است و هیات‌های مذاکره کننده به کشور‌های خود برای مشورت بازگشته‌اند. سوال اصلی این است که آینده برجام به کدام سمت می‌رود؟

مشترکان برق پایتخت در صورت اعتراض به مصارف ثبت شده و مبالغ قبوض الکترونیکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مناطق برق، با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۷۳۰۰۷
۱۶:۰۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مسعود عزیزی - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - اظهار کرد: مشترکان تهرانی برای دریافت خدمات در حوزه برق، نیازی به مراجعه حضوری به مناطق برق ندارند و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق میز خدمت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل ارائه است.
 
طبق اعلام وزارت نیرو، وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد‌های شهری، استفاده از خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به همین دلیل از تمامی مشترکان درخواست داریم با استفاده از درگاه اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران، درخواست‌های خود در زمینه فروش انشعاب، خدمات پس از فروش و صورت حساب قبوض را ثبت و پیگیری کرده و اکیدا از مراجعه به مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت خودداری کنند.
 
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می‌شود، اما چنانچه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سئوالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: