تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

توضیحات حناچی درباره انتصابات جدید در شهرداری

شهردار تهران در توضیح انتصابات دیروز گفت که برخی از همکاران بازنشسته شده بودند و حالا فضایی برای رشد و خلاقیت جوانان به وجود آمده است، ضمن اینکه برخی از همکاران نیز فقط جابجا شدند.

کد خبر: ۷۲۸۳۹
۱۵:۳۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ پیروز حناچی، شهردار تهران درباره انتصابات اخیر شهرداری ضمن تشکر از تمام همکاران بویژه همکاران بازنشسته شهرداری تهران، گفت: نکته مهم این است که باید بدانیم شرایط ما عادی نیست و طبیعتاً نگاه باید بر اساس عبور از بحران و شرایط کرونایی شهرداری باشد که درآمد‌های آن کاسته شده است و این نگاه در تغییرات اخیر مدنظر بوده است.
 
او با بیان اینکه این انتصابات و تغییرات عجیب نیست، گفت: برخی همکاران ما بازنشسته شده بودند یا در حال بازنشستگی بودند و برخی از انتصابات هم بیشتر جابجایی است مانند آقای (محمود) کلهری که از منطقه ۱۷ به ۵ منتقل شده اند یا آقای (حسن) رحمانی از ۲۱ به ۲ و آقای (احمد) تواهن هم که از قدیمی‌های شهرداری هستند به منطقه ۳ رفتند.
 
شهردار تهران تاکید کرد: این تغییرات فرصتی برای جوان‌ترهاست که با انرژی بیشتر توانایی‌های خود را نشان دهند این جوانان در سمت‌های مدیرکل و معاون مدیرکل بودند که در انتصابات جدید از آن‌ها استفاده شده است.
 
شهردار تهران در ادامه گفت: یک معاون و یک شهردار ما عملاً بازنشسته شده بودند شهردار منطقه ۲ قبلا بازنشسته شده بود با رای دیوان عدالت همچنان شهردار بود که به نظر می‌رسید و لازم است جوان‌تر‌ها جای آن‌ها را بگیرند.
 
حناچی گفت: ارزیابی‌های داخل شهرداری نشان می‌دهد آن‌ها که ارتقا یافته اند عملکرد موفقی داشته اند. البته ما همکارانی داریم که با وجود فعالیت چشمگیرشان به دلیل محدودیت جایگاه‌ها در انتصابات اخیر تغییر جایگاه نداشته‌اند که امیدوارم در مراحل بعدی این اتفاق بیفتد.
 
براساس گزارش پایگاه خبری شهر؛ شهردار تهران تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که از گلوگاه کرونایی عبور کنیم و لایحه‌ای که شورای شهر آن را تصویب کرده است را با سرعت جلو ببریم.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی