تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وزیر آموزش و پرورش: ۱۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس حاضر می‌شوند/فعالیت مدارس بر سیر کرونا تاثیرگذار نبوده

وزیر آموزش و پرورش گفت: مطالعات بهداشت جهانی نشان می‌دهد تاکنون فعالیت مدارس بر سیر کرونا تاثیرگذار نبوده و آمار و ارقام کنونی هم این را نشان می‌دهد ضمن آنکه باید عنوان کرد که ظرفیت دانش آموزان در مدرسه کامل نیست و هم اکنون ۱۰ درصد حضور دانش آموزان در مدارس را داریم.

کد خبر: ۷۲۸۰۱
۱۲:۳۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ "محسن حاجی میرزائی" امروز ۱۴ مهرماه در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهداء ادای احترام کرد.
 
وی در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از حضور در استان کرمان سرکشی به وضعیت استان و گفتگو با همکاران و بررسی اوضاع و رسیدگی به مشکلات است.
 
حاجی میرزائی درباره شیوع کرونا و فعالیت مدارس افزود: مطالعات بهداشت جهانی نشان می‌دهد تاکنون فعالیت مدارس بر سیر کرونا تاثیرگذار نبوده و آمار و ارقام کنونی هم این را نشان می‌دهد ضمن آنکه باید عنوان کرد که ظرفیت دانش آموزان در مدرسه کامل نیست و هم اکنون ۱۰ درصد حضور دانش آموزان در مدارس را داریم.
 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در مدارس وابسته به رای ستاد ملی کرونا و تشخیص وزارت بهداشت است، افزود: هر زمان تشخیص دهند در هر منطقه‌ای که حضور دانش آموزان برای سلامتی زیان بار باشد، فعالیت مدارس غیر حضوری می‌شود.
 
حاجی میرزائی با اشاره به پیس بینی‌ها برای آموزش حضوری و غیرحضوری اظهار کرد: ۳۵ درصد مدارس زیر ۵۰ دانش آموز دارند و می‌توانند مراقبت لازم را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
 
وی بیان کرد: برای کسانی که دسترسی به اینترنت و ابزار هوشمند ندارند برنامه تلویریونی پیس بینی شده و همه درس‌های مقاطع مختلف تحصیلی از تلویزیون ارائه می‌شود و این پوشش در تمام جغرافیای کشور وجود دارد.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند هر دو هفته یا سه هفته با مراجعه به معلم اشکالات خود را برطرف کنند و برای آن‌هایی که دسترسی به هیچ کدام از موارد نباشد بسته‌های خودآموز تهیه شده و در اختیار قرار می‌گیرد تصریح کرد: تعهد کرده ایم همه در شرایط کرونا از آموزش بهره‌مند باشند و دو حق آموزش و سلامت با هم مدنظر است.
 
حاجی میرزائی بیان کرد: در زمینه تعطیلی مدارس در استان‌ها اگر ستاد استانی به جمع بندی برسند و ستاد ملی و وزارت بهداشت تایید کندد، اعمال می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی