تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آشنا: مستند بی‌بی‌سی خیانت به ملت ایران و جاسوسی جنگی است

مشاور رییس‌جمهوری مستند اخیر بی‌بی‌سی را یکی از نمونه‌های خیانت این شبکه به ملت ایران و جاسوسی جنگی دانست و تاکید کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.

کد خبر: ۷۲۰۴۴
۱۵:۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
آشنا: مستند بی‌بی‌سی خیانت به ملت ایران و جاسوسی جنگی است 
 
دیدارنیوز ـ حسام‌الدین آشنا در گفتگویی درباره مستند اخیر بی‌بی‌سی فارسی در مورد جنگ تحمیلی گفت: کاری که انجام شد، یکی از نمونه‌های خیانت به ملت ایران و جاسوسی جنگی است. واقعیت این است که ده‌ها و صد‌ها جلسه محرمانه و دارای طبقه‌بندی‌های مختلف در دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌ها، ستاد‌های فرماندهی و در ستاد‌های سپاه در سراسر کشور برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: مباحثات بسیار عمیق، تند، جدی و صریحی میان فرماندهان، رزمندگان، سیاستمداران و مسئولان جنگ انجام شده، اما سرقت اسناد جنگ و سرقت اسناد نظامی و نمایش آن‌ها به مثابه یک افتخار حتماً یک خیانت است.
 
مشاور رییس‌جمهور با بیان اینکه بی‌بی‌سی هرگاه سخنان فرماندهان نظامی انگلستان را در جریان حمله به عراق پخش کرد، آن وقت می‌تواند از کاری که انجام داد، دفاع کند، اظهار داشت: چیزی که در این گفتار‌ها ما مشاهده کردیم، یک جلسه جدی، صریح، پرموفقیت حول مسائل فرماندهی، پرسنلی، آموزشی در سطح یک تیپ یا لشکر بود، اما آنچه در این مستند نمایش داده شد، یک خیانت به رزمندگان دفاع مقدس بود.
 
آشنا با بیان اینکه ما از بی‌بی‌سی جز این هم انتظار نداریم که هرگاه توانسته به پشت این ملت و رزمندگان دشنه بزند، تصریح کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.
 
شبکه بی‌بی‌سی فارسی طی روز‌های اخیر مستندی را پخش کرد که در آن یک فایل صوتی از جلسه فرماندهان سپاه در سال ۶۳ وجود دارد و مدعی وجود اختلاف میان فرماندهان سپاه در زمان جنگ شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی