تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دادگاه کالیفرنیا ممنوعیت دانلود وی‌چت را به حالت تعلیق درآورد

دادگاه ایالت کالیفرنیای آمریکا تصمیم دولت این کشور مبنی بر ممنوعیت دانلود اپلیکیشن چینی وی‌چت را به حالت تعلیق درآورده است.

کد خبر: ۷۱۷۹۶
۰۹:۲۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از یو‌اس‌ای تودی، قاضی دادگاه کالیفرنیا برنامه دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، برای ممنوعیت دانلود وی‌چت را به حالت تعلیق درآورد.
 
به موجب این فرمان، دستور صادر شده از سوی وزارت بازرگانی آمریکا برای حذف پیام‌رسان وی‌چت متعلق به شرکت چینی «تنسنت» Tencent از گوگل‌پلی، اپ‌استور و دیگر شرکت‌های آمریکایی، به تعلیق درآمده است.
 
قاضی «لورل بیلر» از ایالت کالیفرنیا در آمریکا، درخواست کاربران وی‌چت را برای رسیدگی به این موضوع پذیرفت. کاربران این پیام‌رسان می‌خواستند تا از دستور دولت آمریکا برای ممنوعیت وی‌چت که مبنی بر نخستین اصلاحیه قانون اساسی این کشور تنظیم شده است، جلوگیری شود. 
 
نظر قاضی نیز این بود که استدلال‌هایی که در ادعا مطرح شده «به نفع شاکیان [کاربران]است».
 
البته به نوشته این وبگاه، این تصمیم تنها یک حکم مقدماتی است. 
 
پیش از این اخبار بیانگر آن بود که ترامپ از روز یک‌شنبه (دیروز) نرام‌افزار «تیک تاک» و «وی چت» را در آمریکا مسدود می‌کند.
 
مقامات آمریکایی اعلام کردند که ممنوعیت دانلود تیک‌تاک در اواخر روز یک‌شنبه، هنوز هم می‌تواند از سوی رئیس‌جمهور آمریکا لغو شود، چراکه مسئولان این اپلیکیشن پیام‌رسان همچنان در حال رایزنی هستند تا از مسدود شدن تیک تاک در آمریکا جلوگیری کنند.
 
آمریکا مدعی است که نرم افزار‌های پیام رسانی همچون تیک تاک و وی چت اقدام جاسوسی از کاربران آمریکایی می‌کنند و اطلاعات شخصی و بعضا مهم آن‌ها را در اختیار پکن قرار می‌دهند. در مقابل، این دو نرم افزار ادعای مقامات آمریکایی را رد و تاکید کردند که هیچ ارتباطی با مقامات پکن ندارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی