تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعلام استان‌های دارای بیشترین ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اسامی استان‌های در وضعیت قرمز و هشدار کرونا، از روند روبه افزایش بیماری در کشور خبر داد.

کد خبر: ۷۱۷۶۴
۱۴:۴۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اعلام استان‌های دارای بیشترین ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور
 
دیدارنیوز - دکتر سیما سادات لاری، گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری و گلستان در وضعیت هشدار بیماری هستند.

وی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی در هفته گذشته شاهد افزایش بروز بستری موارد مثبت و بروز مرگ و میر در کشور نسبت به هفته سوم شهریورماه بوده‌ایم. بیشترین میزان بروز بستری موارد مثبت در هفته‌ چهارم شهریور در استان قم و کمترین میزان بروز در استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس گزارش شده است. همچنین بیشترین میزان بروز مرگ و میر در هفته چهارم شهریور به ترتیب در استان‌های قم، چهار محال و بختیاری و اصفهان و کمترین میزان بروز موارد مرگ در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

لاری تاکید کرد: همه‌گیری این ویروس در کشور همچنان روبه افزایش است و اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند. تقاصای ما از کلیه هموطنان این است که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات غیر ضروری کمک کنند تا با همکاری و همدلی شاهد مهار بیماری در کشورمان باشیم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی