تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آتش سوزی لاستیک‌های مستعمل عامل ایجاد دود غلیظ در شهریار

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از آتش گرفتن لاستیک‌های مستعمل دپو شده در یک واحد بازیافت واقع در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۷۱۰۵۴
۱۵:۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ شیدا اکار با اعلام این خبر گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار روز گذشته با مشاهده دود غلیظ منتشر شده در قسمت شمالی شهرستان و در حوزه شهر شهریار به محل مراجعه کردند که مشخص شد دود غلیظ مربوط به یک واحد بازیافت غیر مجاز است که به دلیل نگهداری حجم زیادی از لاستیک‌های خودرویی در محیط باز و بدون رعایت ملاحظات ایمنی و محیط زیستی، دچار آتش سوزی شده است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: این آتش با توجه به قابلیت اشتعال بالای لاستیک و دیر سوز بودن آن با انتشار دود غلیظ در منطقه همراه بود.
 
اکار افزود: خوشبختانه آتش سوزی با حضور به موقع وتلاش نیرو‌های آتش نشانی شهریار مهار و از انتشار آلودگی جلوگیری شد.
 
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار با اشاره به اینکه متاسفانه واحد‌های بازیافت که عمدتا بصورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند و توجهی به ملاحظات ایمنی و زیست محیطی ندارند، گفت: همین امر ضمن ایجاد آلودگی‌های محیط زیستی می‌تواند منجر به وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر شود بنابراین ضرورت دارد این واحد‌ها شناسایی شوند و ساماندهی کارگاه‌ها و انبار‌های با قابلیت اشتعال و انفجار در دستور کار مسئولان شهری قرار گیرد. 
 
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، اکار در پایان اظهارکرد: با تنظیم صورتجلسه و اخطاریه تعطیلی، فعالیت این کارگاه غیر مجاز لاستیک متوقف و تعطیل شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی