تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

احتمال دیدار ترامپ و بایدن در سالگرد ۱۱ سپتامبر

نخستین مناظره ترامپ و بایدن اواخر سپتامبر است اما احتمالا این دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا احتمالا در سالگرد حملات 11 سپتامبر با یکدیگر رو در رو شوند.

کد خبر: ۷۰۵۴۶
۲۰:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
احتمال دیدار ترامپ و بایدن در سالگرد ۱۱ سپتامبر
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن،‌ رقیب دموکراتش قرار است ۱۱ سپتامبر به شنکسویل، پنسیلوانیا بروند جایی که محل سقوط یکی از هواپیماهای ربوده شده درحادثه  ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را است.

هنوز مشخص نیست که آیا این دو رقیب دیداری با یکدیگر خواهند داشت یا خیر اما به هر حال این نزدیکترین حضور هر دو پس از ماه‌ها به یکدیگر خواهد بود.

بایدن روز جمعه در ویلمینگتون، دلاور به خبرنگاران گفت: تا زمانی که خبر رفتنم را اعلام کردم نمی‌دانستم ترامپ هم چنین تصمیمی دارد.

بایدن گفته که می‌تواند محل سخنرانی در شنکسویل، پنسیلوانیا را با ترامپ به اشتراک بگذارد اگر که به این کار دعوت شود و ادامه داد: او هنوز هم رئیس جمهوری ایالات متحده است.

 دونالد ترامپ با موج جدیدی از انتقادها نسبت به اظهاراتش درباره سربازان کشته شده آمریکایی در جنگ روبرو شده اما این سخنان را تکذیب کرده با این حال، نشریه آتلانتیک و همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس به طور مستقل سخنان او را منتشر کرده‌اند که طی آن رئیس جمهوری آمریکا سربازان کشته شده در جنگ جهانی را "بازندگان" خوانده است.

روز جمعه (چهارم سپتامبر) همزمان با تکذیب این اظهارات از سوی ترامپ، وزیر دفاع آمریکا هم گفت رئیس جمهوری "بالاترین احترامات" را برای ارتش آمریکا قائل است. با وجود این، چند کانون سربازان سابق ارتش آمریکا با انتشار بیانیه‌هایی به شدت از ترامپ انتقاد کرده‌اند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی