تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

معاون وزیر آموزش و پرورش: نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ویژه بودن سال تحصیلی فعلی، بر ضرورت همراهی بیش ازحد خانواده‌ها و دانش‌آموزان با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد خبر: ۷۰۴۹۳
۱۱:۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
معاون وزیر آموزش و پرورش: نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم
 
دیدارنیوز - علیرضا کاظمی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مدرسه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران که صبح امروز شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹ برگزار شد، با عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امید می رود با اندوخته ها و تجربه‌هایی که از نیم سال دوم سال تحصیلی گذشته اندوختیم بتوانیم سال جدید را در فضای دانش و تجربه آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در فضای دستگاه تعلیم و تربیت افتاد. باتوجه به اینکه اصل سلامت دانش‌آموزان برای ما امری حیاتی است و اصل تداوم امر آموزش هم برای ما اهمیت والایی دارد امسال تحت شرایطی ویژه ضمن حفظ سلامت دانش‌آموزان مان امر تعلیم و تربیت را دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه به تازه‌ترین اقدامات آموزش‌وپرورش در بخش آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی شد که با داشتن گرافیکی زیبا، ظرفیت‌های خوبی در اختیار دانش‌آموزان و معلمان می‌گذارد. همچنین از امروز مدرسه تلویزیونی ایران با ظرفیت ۲۲ کلاس در روز آعاز به کار می‌کند، لذا آموزش و پرورش این ظرفیت را دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال تحصیلی جدید را با قوت آغاز کند.

کاظمی گفت: ما امسال نیازمند همراهی بیش از حد دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم. امروز در شرایط جدید خانواده‌ها شریک مهم امر آموزش هستند تا بتوانیم سال تحصیلی را با همکاری خانه و مدرسه به خوبی طی کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش، وی با گرامیداشت یاد شهدا خصوصا شهدای معلم و دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان و معلمان همیشه پیشگام عرصه‌های جهادی در کشور بودند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی