تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

رایزنی روسیه با طرف‌های موافق ومخالف سوری

نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و وزیر امور خارجه این کشور با طرف‌های سوری دیدار کرده و حل و فصل سیاسی مسائل سوریه محور گفتگو‌های این دیدار‌ها را تشکیل می‌داد.

کد خبر: ۷۰۳۸۰
۱۴:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش وزارت امور خارجه روسیه، میخاییل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشور‌های آفریقا با ریاض حداد سفیر سوریه در مسکو دیدار کرد و دو طرف درخصوص آخرین رویداد‌های خاورمیانه با محور اوضاع سوریه و پیرامون آن گفتگو و تبادل نظر کردند. 
 
 در این دیدار دو طرف به مسائل مهم مربوط به تحکیم همکاری‌های روسیه و سوریه ازجمله تداوم گفتگو‌های سیاسی توجه خاص کردند. 
 
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز با گروهی از مخالفان دولت سوریه دیدار و با آن‌ها درخصوص حل و فصل سیاسی مسائل سوریه گفتگو و تبادل نظر کرد. 
 
لاوروف با گروهی از سیاستمداران مخالف دولت سوریه از نمایندگان منطقه شمال شرقی این کشور و جبهه برای تحول و آزادی به ریاست الهام احمد رییس کمیته اجرایی شورای سوریه دموکراتیک و قدری جمیل دبیر کل حزب اراده مردمی دیدار و بر آمادگی مسکو برای کمک به گفتگو‌های داخلی سوریه تاکید کرد. 
 
در این دیدار، مسائل مهم حل و فصل بحران سوریه برای دستیابی به توافق بین سوری بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل بررسی شد.
 
لاوروف بر آمادگی روسیه برای ادامه کمک به پیشبرد مذاکرات سازنده بین سوری به منظور بازسازی این کشور و تحکیم حق حاکمیت، یکپارچگی و تمامیت ارضی آن و ایجاد شرایط برای همزیستی همه گروه‌های قومی و مذهبی سوریه در صلح و آرامش تاکید کرد.
 
الهام احمد و قدری جمیل در این دیدار به امضای تفاهم نامه همکاری بین حزب اراده مردمی و شورای سوریه دموکراتیک که این دو سیاستمدار رهبری آن را برعهده دارند، اشاره کردند. 
 
سوریه در ۹ سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشور‌های غربی- عربی است که تاکنون صد‌ها هزار کشته و میلیون‌ها آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی