تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

جلالی: من و لاریجانی در جریان تشکیل حزب رهروان نیستیم

رییس فراکسیون مستقلین ولایی با رد کردن تشکیل حزب رهروان، گفت: ضمن احترام به آقای نعمتی و دوستانی که در مسیر تشکیل چنین حزبی هستند، بنده و آقای لاریجانی در جریان این موضوع نیستیم کما این‌که به نظرمان اولویت‌های مهم‌تری برای پرداختن به آن در کشور وجود دارد.

کد خبر: ۷۰۰۴
۱۳:۰۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کاظم جلالی در نشستی به مناسبت روز خبرنگار درباره انتشار اخباری پیرامون تشکیل حزب رهروان با حضور او و لاریجانی گفت: ضمن احترام به آقای نعمتی و دوستانی که در مسیر تشکیل چنین حزبی هستند، بنده و آقای لاریجانی در جریان این موضوع نیستیم حتی یک جلسه هم با این دوستان جلسه نگذاشته و حضور نداشتیم.

وی افزود: اگر از من بپرسند چه کسانی در این حزب حضور دارند تنها نام‌های آقای نعمتی، عبدی و صدر را می‌دانم و از افراد دیگر اطلاعی ندارم. فکر می‌کنم امروز آنقدر مشکلات زیاد است که ما باید به آنها بپردازیم. اولویت‌های مهم‌تری در کشور وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که عضو هیچ حزبی نخواهد شد، ادامه داد: بنده یک بار در مدت کوتاهی در حزبی به شکل قهری عضو شدم که تا عمر دارم پشیمانم و دیگر در ایران در هیچ حزبی عضو نمی‌شوم. خیلی‌ها در کشور به من تقاضای عضویت در حزبی را مطرح کردند نمونه آن آقای قالیباف برای تشکیل حزب توسعه و پیشرفت بود اصرار هم داشتند، اما من گفتم اراده‌ای برای عضویت در حزبی ندارم.

وی افزود: اگر آقای لاریجانی که برای ایشان احترام زیادی قائل هستم هم بخواهند حزبی را تشکیل دهد عضو آن حزب نخواهم شد. البته تحزب را برای کشور مفید می‌دانم اما شرایط در حزبی را ندارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی