تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رییس پلیس راهور یزد: روز عاشورا محدودیت ترافیکی در استان اعمال نمی‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) یزد گفت: با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ محدودیت ترافیکی خاصی در روز عاشورا و شام غریبان در استان اعمال نمی‌شود.

کد خبر: ۶۹۹۷۰
۰۸:۲۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

 

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ مهدی زارع افزود: پلیس برای ایجاد محدودیت مقطعی و موقت در صورت لزوم و پوشش ترافیکی مراسم آمادگی دارد، ولی محدودیت‌های ترافیکی دایم ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال نمی‌شود.

 

به گزارش شنبه‌شب پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: همکاری مردم و عزاداران با ماموران موجب تامین آرامش، امنیت و رفت و آمد در چارچوب مقررات است و باید همواره این روحیه به خصوص در شرایط کنونی وجود داشته باشد.

 

همچنین قبلا رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یزد از تعطیلی ناوگان در روز‌های تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفته بود: بنا بر تصمیم هیئت مدیره سازمان و به علت کاهش تعداد مسافر در این روز‌ها ناوگان اتوبوس‌های درون‌شهری یزد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

 

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان ۶۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی