تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

نماینده ارامنه جنوب: ارامنه از سر اعتقاد در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنند

نماینده ارامنه جنوب در مجلس با بیان اینکه شخصیت ویژه تاریخی و زندگی امام حسین (ع) و موضوع محرم امری است که برای همه انسان‌ها دارای ارزش است، گفت: خیلی از ارامنه از سر اعتقادی که دارند در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنند.

کد خبر: ۶۹۸۳۳
۰۹:۰۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ روبرت بگلریان درباره مشارکت هموطنان ارامنه در برگزاری مراسم محرم و عزاداری امام حسین (ع) و چرایی این موضوع گفت: خیلی از ارامنه در کشور در کنار مسلمانان زندگی می‌کنند و درباره محرم، شخصیت امام حسین (ع) و آزادی خواهی ایشان اطلاعات نسبتا خوبی دارند و به این امر احترام می‌گذرند.
 
وی افزود: با توجه به مبانی دینی مشترک، زندگی مشترک فرهنگی و اجتماعی میان مسلمانان و ارامنه در کشور شاهد مشارکت ارامنه در مراسم عزاداری امام حسین (ع) هستیم، اعتقاد به خداوند و اعتقاد به احکام خداوند در جهت آزادی خواهی و حق طلبی در میان ادیان الهی و ابراهیمی مشترک است، از سوی دیگر شخصیت ویژه تاریخی و زندگی امام حسین (ع) و موضوع محرم امری است که برای همه انسان‌ها دارای ارزش است، این امر در فطرت انسان است که در پی آزادگی، عدالت و دادخواهی و زندگی خداپرستانه قدم بردارد.
 
بگلریان عنوان کرد: خیلی از ارامنه به احترام همسایگان مسلمان خود در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند و یا خیلی از آن‌ها از سر اعتقادی که دارند در امر برپایی مراسم عزاداری و انجام نذورات با هموطنان مسلمان مشارکت دارند، برای مثال در تهیه اقلام غذای نذری مانند برنج و گوشت مشارکت می‌کنند.
 
نماینده ارامنه جنوب در مجلس تصریح کرد: شاید، چون در برخی محل‌ها جمعیت ارامنه در همسایگی مسلمانان بیشتر بوده و در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) مشارکت داشتند، این تلقی به وجود آمده که ارامنه مراسمی به صورت خاص برگزار می‌کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی