تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ترامپ: ایران برای توافق منتظر نتیجه انتخابات است

رئیس جمهور آمریکا باری دیگر ادعای انتخاباتی اش مبنی بر تمایل ایران به انجام دادن توافقی با آمریکا در صورت پیروز شدن او در انتخابات را مطرح کرد.

کد خبر: ۶۹۳۸۰
۱۲:۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
ترامپ: ایران برای توافق منتظر نتیجه انتخابات است
 
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در جمع هوادارنش در ایالت ویرجینیا مدعی شد: ایران دوران سختی را می گذراند. جمع کل تولیدات داخلی آن ها به حدی پایین آمد که نمی توانید تصور کنید. آن ها توافق خواهند کرد. آن ها احتمالا ظرف یک هفته یا یک ماه(پس از پیروزی ام در انتخابات) توافق خواهند کرد. آن ها با من تماس خواهند گرفت. خواهند گفت"ده روز طول کشید. اشتباه می‌کرد". آن‌ها منتظرند ببینند که من پیروز می شوم یا نه. اگر پیروز شوم، آن‌ها توافق می کنند.

ترامپ ادامه داد: اگر هم به دلیلی پیروز نشوم، صبر می کنند و یکی از بهترین توافق ها را از  زمان آخرین توافقی که با آن ها انجام دادیم و در آن مبلغ ۱۵۰ میلیارد دلار به خاطر هیچ چیز به آن ها دادیم، انجام می دهند. آن توافق حتی توافقی بلند مدت نبود. همین حالا هم  زمان آن تقریبا تمام شده است. مانند یک توافق کوتاه مدت بود. انگار یک مغازه را در یک مرکز خرید اجاره کنید. این ها کشورهایی هستند که با آن ها سر و کار دارید. به مدتی طولانی احتیاج است اما آن توافق کوتاه مدت بود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی