تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

انتقاد شهربانو منصوریان به محرومیت ۲۰ ماهه اش

ملی‌پوش نام آشنای تیم ملی ووشوی بانوان ایران، به محرومیت ۲۰ ماهه‌اش واکنش نشان داد.

کد خبر: ۶۸۷۲۵
۱۵:۱۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
انتقاد شهربانو منصوریان به محرومیت ۲۰ ماهه اش
 
دیدارنیوز - شهربانو منصوریان در مورد محرومیت ۲۰ ماهه‌ای که توسط فدراسیون ووشوی ایران برای او در نظر گرفته شده است، گفت: فکر کنم در ورزش ووشو من نفر بیستم یا سی‌ام باشم که این اتفاق برایش افتاده است. افراد دیگری هم بوده‌اند که در مقابل این اقدامات سکوت کرده و به هر دلیلی نمی‌توانستند یا نخواستند حرف بزنند. با این‌وجود من اعتراض کردم چون معتقدم حق خوری شده بود.

او افزود: مریم هاشمی دوپینگ کرده بود و با خواهر من بازی کرد که حقش خورده شد. متاسفانه هاشمی بدون انتخابی کشوری وارد اردوی تیم ملی و انتخابی درون اردویی شد. سه راند با خواهر من مبارزه کرد که قبول نکردند و دوباره یک تک راند مسابقه گذاشتند تا او انتخاب شد. حتی ما (الهه و شهربانو) را هم نگذاشتند در سالن باشیم تا مبارزه خواهرم سهیلا را ببینیم، ما دو خواهر را از سالن بیرون‌ کردند و ما از گوشه‌ در بازی خواهرم را دیدیم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی ووشو، با انتقاد از اقدامات فدراسیون، ادامه داد: من حرف حق زده‌ام که بنده را به کمیته انضباطی برده‌اند، منی که ۱۰ مدال بین‌المللی در سطح جهان و آسیا دارم.

شهربانو ‌منصوریان، در واکنش به این‌ موضوع که فدراسیون حق اعتراض برای او گذاشته است، توضیح داد: بنده حتما اعتراض می کنم چون کل زندگی‌ام را در این ورزش گذاشته‌ام، بارها پایم در این‌ ورزش شکسته است، آسیب دیده‌ام‌ و دوباره تلاش کرده‌ام. یک نفر دیگر دوپینگ کرده، آنوقت باید من محروم شوم؟ منی که حتی قرص سرما خوردگی را هم نمی خورم محروم کرده‌اند. خدا شاهد است که اگر من دوپینگی بودم روزگارم را سیاه می‌کردند.

او در پایان با انتقاد از صحبت‌های ناطقی نایب رئیس فدراسیون، توضیح داد: خانم ناطقی شما که ناظر مسابقات بودید و به صورت کامل بازی را دیدید، الان می‌گویید حرف‌های من کذب است؟ خدا بالای سر همه ما و شاهد بر همه‌ چیز است. من چه کار خلافی در فدراسیون کرده‌ام که من را با افشا کردن آن‌ها تهدید می‌کنید؟ اگر چیزی هست حتما رو کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی