تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شریعتی: جلسه وزرای نفت و نیرو با اعضای کمیسیون انرژی لغو شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از لغو جلسه وزرای نفت و نیرو با اعضای این کمیسیون به دلیل ممانعت ستاد ملی مبارزه کرونا خبر داد.

کد خبر: ۶۵۰۶۰
۱۲:۱۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مالک شریعتی درباره عدم حضور وزرای نفت و نیرو در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: به دلیل ممانعت ستاد ملی مبارزه کرونا، حضور وزرای نفت و نیرو در جلسات امروز کمیسیون انرژی لغو شد.
 
وی درباره امکان لغو جلسات کمیسیون انرژی و سایر کمیسیون‌های مجلس با دستور ستاد ملی کرونا، گفت: هنوز مواردی در این رابطه به مجلس و کمیسیون ابلاغ نشده است.
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: قرار بود در جلسه عصر امروز، ابعاد محکومیت ایران در قرار داد گازی با ترکمنستان در کمیسیون به بحث گذاشته شود.
 
طبق اعلام قبلی قرار بود کمیسیون انرژی امروز میزبان «بیژن زنگنه» و «رضا اردکانیان» وزرای نفت و نیرو باشد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی