تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
نماینده مردم رشت در مجلس:

تنش سالیانه در بازار خودرو، نتیجه رفتار دلالان است

News Image Lead

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای رقم می‌زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد تنش در بازار خودرو باشیم.

کد خبر: ۶۲۵۸۱
۰۹:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز- جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط پیش آمده در بازار خودرو گفت: آشفتگی‌هایی که امروز در بازار خودرو شاهد آن هستیم نتیجه ضعف در سیستم مدیریتی است که بازار خودرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار تنش می‌کند.

 

وی افزود: از سوی دیگر دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای رقم می‌زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد چنین تنش‌هایی در بازار خودرو باشیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از افراد از این افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو سود می‌برند و ما همان طور که گفتم هر سال یک بار شاهد این تنش‌ها و افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.

 

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: چه در بازار خودرو، چه بازار مسکن و چه بازار گوشی تلفن همراه ما دچار بحران هستیم. اجاره‌بهای مسکن بسیار بالاست و مردم شدیدا گرفتارند.

 

وی افزود: امروز وضعیتی در کشور پیش آمده که ما درگیر بحران‌های مختلف و به نوعی شاهد بحران در بحران در کشور هستیم. بحران بیکاری، بحران مسکن و بحران خودرو امروز به مردم فشار می‌آورد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه دولت هم برنامه و انگیزه‌ای برای کنترل این وضعیت ندارد و این وضعیت این معنا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ذهن متبادر می‌سازد که شاید بعضی‌ها در دولت عمدا به بحث اصلاح امور و کنترل شرایط ورود پیدا نمی‌کنند و همگام با خارجی‌ها تلاش دارند تا اتفاق دیگری در کشور بیفتد تا بحث مذاکره و سازش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد باشیم.

منبع:فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی