تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل سقوط هلی‌کوپتر! +عکس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل سقوط هلی‌کوپتر! +عکس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
نماینده مجلس می‌گوید پیروزی بزرگ در پیش است که به نابودی اسرائیل خواهد انجامید

حدادی: خیزش مردم دنیا پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش مردم دنیا به ویژه دانشجویان در سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه به همراه دارد.

کد خبر: ۱۶۵۰۸۸
۰۹:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش مردم دنیا به ویژه دانشجویان در سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه به همراه دارد.

علی حدادی، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه بیان کرد: جنگ ترکیبی که رژیم غاصب صهیونیستی با مشارکت آمریکا علیه مردم فلسطین راه انداخته، مدت هاست ادامه یافته و متاسفانه شاهد کشتار جمعی مردم غزه هستیم و متاسفانه کشور‌هایی که مدعیان حقوق بشر بودند هیچ حرکتی برای توقف این جنایت انجام ندادند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد انهدام امپراطوری رسانه غرب هستیم، اظهار کرد: امروز بشریت احساس مسئولیت می‌کند. اتفاقات خاصی که در دانشگاه‌های دنیا رقم خورده و دانشجویان در جهت حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته اند، به نوعی منحصر به فرد است.

حدادی گفت: این خیزش دانشجویی در سراسر دنیا پیام سنگینی را برای نظام سلطه به همراه دارد. اطلاع رسانی و روشنگری مسئله مهمی است. امروز ملت‌های دنیا بیدار شده اند.

نماینده مردم طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره راهکار‌های نگه‌داشت مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان، تصریح کرد: برای اینکه مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول دنیا حفظ شود، قطعا نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم دنیا است. سران کشور‌های اسلامی نیز باید حمایت لازم را از مردم فلسطین داشته باشند.

حددی در پایان خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت نسبت به گذشته قوی‌تر شده است. پیروزی بزرگ در پیش است که به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی