تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
دور دوم انتخابات مجلس در راه است

را‌ی‌گیری الکترونیکی در ۶۰ درصد شعب

محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس پیش بینی شده که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

کد خبر: ۱۶۵۰۸۷
۰۸:۵۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

را‌ی‌گیری الکترونیکی در ۶۰ درصد شعب

دیدارنیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس پیش بینی شده که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

برنامه صف اول، آخرین آمادگی‌ها و سازوکار‌های برگزاری دور دوم انتخابات مجلس را با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور بررسی کرد.

شاهچراغی، در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاملا الکترونیک برگزار شود؟، گفت: با توجه به توضیحاتی که در رابطه با مرحله اول عرض کردم بازخوردی که از مجریان، ناظران، مردم، معتمدین، دستگاه‌های نظارتی این‌ها گرفتیم که عرض کردم در این مرحله ما ۶۰ درصد شعب مان رفته و انشاالله آن هم این را تایید بکند، ما اگر انشاالله شرایط فراهم بشود از طریق شرکت‌های دانش بنیان و از ظرفیت‌های داخلی استفاده بکنیم، آمادگی و این ظرفیت فراهم است برای این کار، انشاالله در مسیر باید ببینیم به کجا می‌رسد که بتوانیم برای انتخابات بعدی این شرایط را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی