تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

معلمان برای حضور در «شبکه شاد» تهدید شده‌اند؟

تاکنون شکایتی مبنی بر تهدید معلمان یا معرفی معلمان به هیئت تخلفات به اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات واصل نشده است؛ چنانچه شکوائیه‌ای به صورت مصداقی و با درج مشخصات مدیر منطقه یا واحد آموزشی ذکر شود پیگیری قانونی می‌شود.

کد خبر: ۵۹۸۳۷
۱۲:۳۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
معلمان برای حضور در «شبکه شاد» تهدید شده‌اند؟
 
دیدارنیوز - وزارت آموزش و پرورش توضیحی را درباره شبکه اجتماعی شاد ارسال کرده است.

در پاسخ وزارت آموزش و پرورش در  آمده است:

با عنایت به اسناد بالادستی از جمله راهکار۲-۱۷ و۴-۱۷ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی را از تکالیف مهم وزارت آموزش و پرورش دانسته است.

نظر به شرایط و نیاز اجتماعی امروز، تعطیلی مدارس، طولانی شدن آن و  جلوگیری از ایجاد وقفه در امر آموزش دانش‌آموزان، اجرای این برنامه تکلیفی را جهت کاهش دغدغه‌های اجتماعی، بیش از پیش ضروری ساخته است.

در این راستا، وزارت آموزش و پرورش با لحاظ کردن حفظ امنیت و اطلاعات دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش شبکه اجتماعی دانش‌آموزان( شاد) را راه‌اندازی و طی شیوه‌نامه مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ معاونت آموزش ابتدایی و شیوه‌نامه معاونت آموزش متوسطه جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ کرد و در آن مدیران مدارس را الزام به راهنمایی، ترغیب و تشویق معلمان و نظارت بر فرایند آن کرده است(بند۳-۱ وظایف عوامل مدرسه در شیوه نامه معاونت متوسطه).

لیکن هیچ اشاره‌ای به تهدید و معرفی به هیئت رسیدگی به تخلفات نشده است همچنین تاکنون شکایتی مبنی بر تهدید معلمان و یا معرفی آنان به هیئت تخلفات به اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات واصل نشده است.

شایان ذکر است چنانچه شکوائیه‌ای به صورت مصداقی و با درج مشخصات مدیر منطقه یا واحد آموزشی ذکر شود در اسرع وقت از سوی این اداره کل مورد بررسی و پیگیری  قانونی قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی