تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
مدیر کل میراث فرهنگی یزد خبر داد:

فعالیت مجدد هتل‌ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت‌گیرانه

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اعلام آغاز فعالیت مجدد هتل‌ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت‌گیرانه، تاکید کرد: فعالیت غیرمجاز واحد‌های اقامتی تهدیدی برای جان و سلامت مسافران هستند.

کد خبر: ۵۸۹۷۸
۱۲:۱۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

فعالیت مجدد هتل‌ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت‌گیرانه

دیدارنیوز ـ سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت برخی از صنوف فعالیت در یزد، اظهار کرد: هتل‌ها طی درخواستی کتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید بازرسان این اداره کل در اجرای پروتکل‌های مربوطه، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
 
وی تاکید کرد: تمام اقامتگاه‌های رسمی و نیمه رسمی، زائرسراها، و مهمان سرا‌های ادارات تا زمان تایید ستاد استانی مبارزه با کرونا، تعطیل خواهند بود.
 
این مسئول با بیان اینکه سلامت جامعه و مسافران در اولویت عملکرد دستگاه‌ها به خصوص اداره کل میراث فرهنگی استان است، گفت: هتل‌ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سختگیرانه ابلاغ شده از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، می‌توانند فعالیت کنند.
 
وی افزود: البته در تلاش هستیم تا استان یزد با رعایت کامل مسائل بهداشتی به چرخه اقتصاد گردشگری باز گردد، به همین منظور در اولین گام، مدیران هتل‌ها برای فعالیت باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و کد مربوطه را دریافت کنند.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد فعالیت واحد‌های غیرمجاز اقامتی را تهدیدی برای سلامت و جان مسافران دانست و گفت: بازید‌های اداره کل میراث فرهنگی در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام و با خانه‌های مسافر غیرمجاز برخورد جدی می‌شود.
 
فاطمی در پایان خاطر نشان کرد: البته همشهریان نیز می‌توانند به منظور کمک به حفظ سلامت در جامعه با مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ گزارش داده یا به نشانی اینترنتی www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی