تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رزمایش ملی بخشش ایرانیان در قزوین اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: رزمایش ملی بخشش ایرانیان همزمان با سراسر کشور در قزوین با هدف تهیه غذا برای نیازمندان در ماه رمضان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۵۸۹۱۱
۱۷:۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

رزمایش ملی بخشش ایرانیان در قزوین اجرایی می‌شود

دیدارنیوز ـ مهرعلی حق‌گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست خبری که امروز ۳۰ فروردین برگزار شد، تصریح کرد: در رزمایش ملی بخشش ایرانیان ۱۷ اداره در سطح استان با ایجاد یک آشپزخانه مهدوی و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان با حداکثر ظرفیت شهرستان همکاری می‌کنند.

 

وی افزود: رزمایش از دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود، این رزمایش مختص جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه همه نیازمندان ازجمله افرادی که از کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند را در برمی‌گیرد و تصمیم داریم ۳۱۳ هزار نیازمند استان قزوین از غذای گرم و بسته‌های غذایی بهره‌مند شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: ۳۱ هزار خانوار شامل ۵۸ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، اما در این طرح نیازمندان شناسایی‌شده و سعی می‌کنیم با حفظ کرامت نیازمندان و رعایت تمام پروتکل مسائل بهداشتی بسته‌های غذایی را در اختیار نیازمندان قرار دهیم، برای رعایت کامل بهداشت در هر آشپزخانه یک نفر از مرکز بهداشت حضور دارد.

 

وی بیان کرد: اطعام نیازمندان موضوعی است که در قرآن کریم سفارش شده و ما نیز به آن اهمیت می‌دهیم، درواقع یکی از رئوس کمیته امداد از بدو تأسیس اطعام نیازمندان بوده است؛ کمک به زندانیان نیازمند، دیدار با خانواده‌های مددجو و جمع‌آوری کمک‌های خیران از دیگر برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در ماه مبارک رمضان است.

 

حق‌گویان تأکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، رزمایش مساوات و همدلی نیز به‌منظور کمک همدلانه به محرومین در استان اجرا و در ادامه آن رزمایش بخشش ایرانیان اجرایی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: اطعام و افطاری به نیازمندان، طرح مفتاح الجنه، جذب حامی، کمک به مردم مظلوم فلسطین، کمک به زندان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری زکات فطره و ... ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در ادامه با اشاره به توانمندسازی مددجویان بیان کرد: توانمندسازی مددجویان یکی از مواردی است که آن را به‌صورت جدی در بخش‌های اشتغال و خودکفایی، مسکن، درمان پیگیری می‌کنیم، درواقع تلاش می‌کنیم نیاز هر فرد شناسایی و فرد توانمند شود.

 

وی اظهار کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری نظیر شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱، کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷*، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۷۷ و ۰۲۸۳۳۸۰۸ کمک‌های خود را به نیازمندان داشته و در طرح‌های مذکور مشارکت داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی