تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان مطرح کرد:

آغاز مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز گندم و جو در مزارع اصفهان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: عملیات مبارزه با علف‌های هرز مزارع گندم و جو در سال زراعی جاری در سطح ۶۰ هزار و ۳۵۸ هکتار آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۵۸۷۷۹
۱۴:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

آغاز مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز گندم و جو در مزارع اصفهان

دیدارنیوز ـ محمودرضا افلاکی اظهار داشت: عملیات مبارزه با علف‌های هرز مزارع گندم و جو در سال زراعی جاری در سطح ۶۰ هزار و ۳۵۸ هکتار آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: علف‌های هرز یکی از عوامل کاهنده عملکرد محصولات کشاورزی هستند که باید در راستای کنترل آن‌ها مبارزه مؤثر و به موقع انجام شود.
 
استفاده از علف‌کش‌های اختصاصی برای مهار علف‌های هرز
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون در کل استان در سطح ۳۲ هزار و ۶۷۶ هکتار از مزارع گندم و جو علیه علف‌های هرز پهن برگ و در سطح ۲۷ هزار و ۶۸۲ هکتار علیه علف‌های هرز نازک برگ با استفاده از علف کش‌های اختصاصی مبارزه شیمیایی انجام شده و این روند ادامه دارد.
 
وی با اشاره به مهمترین انواع علف‌های هرز باریک برگ بیان داشت: علف‌های دم روباهی، جودره، جو وحشی، برموس، یولاف، فالاریس، چچم و از علف‌های هرز پهن برگ نیز می‌توان به خاکشیر، سلمه تره، میاگروم، تلخه و ماشک اشاره کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی