تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
خدادادی مطرح کرد:

با روند فعلی، بیمارستان‌ها جوابگوی نیاز جامعه نخواهند بود/ احتمال موج دوم اپیدمی در بیماری‌های ویروسی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: اگر میزان مبتلایان به ویروس کرونا در استان کماکان روند افزایشی داشته باشد، ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها جوابگوی نیاز جامعه نخواهد بود.

کد خبر: ۵۸۷۶۲
۱۳:۵۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

با روند فعلی بیمارستان‌ها جوابگوی نیاز جامعه نخواهند بود/ رفتار مسئولانه مردم، شرط روند نزولی ابتلا به کرونا/ احتمال موج دوم اپیدمی در بیماری‌های ویروسی

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، علی خدادادی اظهار کرد: با توجه به عدم رفتار مسئولانه مردم در روز‌های اخیر و تشکیل اجتماعات و همچنین بی توجهی به رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکی احتمالاً بزودی شاهد تبعات آن و افزایش مبتلایان بخصوص عزیزان بی گناه سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای خواهیم بود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به رویکرد‌های جمعیت هلال احمر استان در این ایام، افزود: اگر میزان مبتلایان به ویروس کرونا در استان کماکان روند افزایشی داشته باشد ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها جوابگوی نیاز جامعه نخواهد بود و تجهیزات حفاظت فردی بیش از پیش مورد توجه و نیاز قرار خواهد گرفت، لذا توسعه کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش توسط داوطلبان خانه‌های هلال و مرکز هدایت حرکت‌های جهادی با کمک خیرین و با لحاظ قرار دادن کیفیت مطلوب و استاندارد‌های لازم این وسایل حفاظت فیزیکی فردی با دو هدف کاهش بار روانی جامعه از یک سو و تجهیز بیمارانی که درمان خانگی برایشان تجویز می‌شود به وسایل بهداشتی از سوی دیگر در دستور کار و اولویت جمعیت هلال احمر استان خوزستان قرار گرفت.
 
وی گفت: رویکرد دیگر این جمعیت رویکرد اجتماع محور است که زمینه کاهش آسیب پذیری بیماران صعب العلاج، قلبی، ریوی، هموفیلی، دیالیزی، دیابتی، افراد داری نقص سیستم ایمنی و سالمندان را از طریق تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی فراهم می‌سازد.
 
خدادادی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح‌ها این امکان برای عزیزان فراهم می‌آید تا میزان تردد خود در جامعه را به شکل محسوسی کاهش داده و امکان ابتلای این گروه پر خطر به ویروس کرونا و میزان مرگ میر ناشی از آن به حداقل ممکن تقلیل یابد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی