تیتر امروز

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
چرا رسانه دولت گرانی‌های شدید را نمی‌بیند؟

همتی خطاب به رسانه دولت؛ پاسخ‌گوی کوچک‌شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشید

عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی به انتقاد از خبرگزاری دولت پرداخت و نوشت: هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد.

کد خبر: ۱۶۴۸۶۳
۱۰:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

پاسخ همتی به رسانه دولت؛ پاسخ‌گوی کوچک‌شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشید

دیدارنیوز: رئیس کل سابق بانک مرکزی به ادعای خبرگزاری دولت سیزدهم پاسخ داد.

عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت خود در فضای مجازی نوشت: «خبرگزاری رسمی دولت به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل بنده در مورد ⁧نرخ تورم ⁩اشتباه است!

این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز مانند رییس‌جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد، به آمار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می‌کرد، به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد کرده‌ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می‌داند، ولی شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید که ندانید.

هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. ‏این دو مورد را چگونه توجیه می‌کنید؟!

به گزارش دیدارنیوز، در حالی که وضعیت اقتصادی در کشور و افزایش قیمت‌ها روز به روز بحرانی‌تر می‌شود، حامیان دولت در حال تولید آمار و خبرهای خوش هستند.

پاسخ همتی به رسانه دولت؛ پاسخ‌گوی کوچک‌شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی