تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه ..

روز شیراز

امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه، روز شیراز است؛ شهری با مردمان خونگرم، شهر حافظ و شاعران معروف. شهری که از دیدن آثارش لذت می‌بریم.

کد خبر: ۱۶۴۸۶۸
۱۲:۰۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

روز شیراز

دیدارنیوز: امروز، روز شیراز است؛ شهر گل و بلبل، شهر شاعران و عارفان، شهر حافظ و ..

به نقل از ایرنا، پانزدهم اردیبهشت‌ماه هر سال به نام روز شیراز نام‌گذاری شده است؛ شهر شیراز یکی از قطب‌های مهم گردشگری و فرهنگی است که جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی و آداب‌ورسوم اصیلی را در دل خود جای داده است. اولین اشاره به نام شیراز، بر روی لوح‌های گلی ایلامی به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد بازمی‌گردد که در ژوئن ۱۹۷۰ در هنگام کندن زمین برای ساخت کوره آجرپزی، در گوشهٔ جنوب غربی شهر یافت شده‌است.

آثار کشف شده در تپه پوستچی شیراز تاریخ سکونت در این شهر را هفت هزار سال پیش برد، نقش برجسته برم دلک و تخت ابونصر آثار بجا مانده از دوران هخامنشیان و ساسانیان است که امروزه بخشی از آن باقی مانده است.

آثار ثبت‌شده در شهرستان شیراز در این فهرست شامل ۷۱۰ اثر است.

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

روز شیراز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی