تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
استاندار گیلان:

چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه/ مطالبات اعلام شد

استاندار گیلان با اشاره به چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، تأکید کرد: آسیب‌های این حوزه در گیلان شناسایی و اعلام شده است.

کد خبر: ۵۸۷۲۷
۱۱:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه/ مطالبات اعلام شد

دیدارنیوز ـ ارسلان زارع صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این ماه، ماه برکت و مغفرت و دوره‌ای برای تزکیه، خودسازی و تقرب به خداوند است.
 
وی با بیان اینکه باید از این ماه پر فضیلت برای بازسازی و خودسازی استفاده کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات عید نوروز خود فرمودند تجربه ۴۰ ساله به ما نشان می‌دهد کشور ظرفیت مقابله با هر چالش و مشکلی در هر سطحی دارد مهم این است که این ظرفیت به وسیله مسئولان شناسایی شود.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تأکید رهبری، مسئولان را به شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور ترغیب کرد، گفت: دین اسلام نیز در همین زمینه توصیه‌ها فراوانی دارد.
 
وی در ادامه به تعطیلی مساجد و نماز‌های جمعه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: در صورت ادامه دار بودن تعطیلی این اماکن باید هنرمندانه و خلاقانه فضیلت‌های ماه رمضان برای مردم تبیین و تشریح شود و در این زمینه نیز صدا و سیما پیشگام است و باید محتوا مناسب برای مردم تولید کند.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه رهبری نیز بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تأکید کرده اند، گفت: در استان گیلان بر اساس ضرورت و حفظ سلامت بر این موضوع باید اهتمام داشته باشیم همانگونه که در دو ماه گذشته بهره گیری خوبی از ظرفیت‌ها صدا و سیما و رسانه برای تبلیغ دین و پخش ادعیه و فضیلت‌ها ماه رمضان مدنظر قرار دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه دولت به حمایت از حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه تأکید دارند، تصریح کرد: طی دو ماه گذشته نیز از ظرفیت‌های این حوزه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار استفاده شده است و باید در زمان ماه رمضان نیز همین گونه باشد.
 
زارع به بیانات رهبری در روز نیمه شعبان در زمینه کمک مومنانه نیز اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا اقدامات خوبی در گیلان آغاز شده و با توجه به سوابق درخشان مردم این استان با نگاه خیراندیشانه انتظار می‌رود که در این بخش نیز موفق و درخشان عمل خواهند کرد.
 
وی با تأکید بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها با این قرارگاه، گفت: مجتمع‌ها فرهنگی و هنری و رسانه جز مشاغلی بودند با بروز ویروس کرونا دچار آسیب شده و یکی از موارد ۱۰ گانه چتر حمایتی دولت هستند. در استان نیز در این حوزه مطالبات اعلام و شناسایی شده که امیدواریم در آینده نزدیک این حمایت جلب شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی