تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

علم‌الهدی: امروز دشمن به مراتب منفورتر و ما در منطقه قوی‌تر شده‌ایم

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظام ما در این ۴۰ سال پیروز بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن ما به مراتب، منفورتر و ذلیل‌تر بوده و ما در مقابل در منطقه قوی‌تر شده‌ایم.

کد خبر: ۵۸۶۱
۱۰:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت الله سیداحمد علم‌الهدی شامگاه گذشته در مراسم سیزدهمین سالگرد علامه حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در محل مرقد این علامه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: خداوند را شاکرم در سالگرد عالم و روحانی انقلابی ارزشمند و شهر انقلاب ساز، این سفر برای من فراهم شد.

وی با بیان اینکه بهلول علاوه بر نماد انقلابی‌ بودن، نماد زهد بود، افزود: بهلول انسانی است که به‌صورت یک انسان شفاف و رنگین در مقابل انسان‌‌های انقلاب ‌آفرین ظاهر شده است، بر همین اساس زهد و وارستگی بهلول باعث شده بود که بهتر بتواند در راستای مبارزه به رضاخان قرار گیرد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: زندگی بهلول در مرز صفر، نشان از این بود که باید جهت حمایت از دین و علیه ظلم و ستم قیام کند.

علم الهدی تصریح کرد: بهلول از اول اساس معیشت خود را بر اساس زندگی زاهدانه تشکیل داد‌ و شخصیت علامه بهلول در قیام گوهرشاد به‌عنوان یک شخصیت رهبری این جریان معرفی شد.

امام‌ جمعه مشهد اضافه کرد: چه یک انسان و چه یک جامعه اگر خواسته باشد در مسیر انقلاب حرکت کند بایستی همانند بهلول، زندگی او دست و پاگیرش نشود، چراکه روزی که بهلول وارد عرصه دشمن ‌ستیزی شد، بخاطر این توقعات زندگی معیشتی خود را پایین آورد.

وی بیان کرد: رضاخان اجرا کننده دسیسه‌‌های انگلیس در ایران بود، در حالی ‌که مردم نان برای خوردن نداشتند، رضاخان با گرفتن مالیات مردم برنامه‌‌های دیکته شده انگلیس را اجرا می کردند و برهمین اساس مبارزه با چنین مستبدی از عهده کسی بر می‌آید که از یک روح بلند برخوردار باشد و بهلول با پشت پا زدن به زن و فرزند از چنین روحیه‌ای برخوردار بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: بهلول قبل از قیام گوهرشاد در سبزوار نیز در مراسمی که همسر پادشاه افغانستان کشف حجاب کرده بود در برابر حکومت ایستاد و در قیام مردم نقش مؤثری داشت. 

مشکلات اقتصادی و معیشتی، هدف دشمن

وی با اشاره به اینکه نظام ما در این 40 سال پیروز بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن ما به مراتب، منفورتر و ذلیل‌تر بوده و ما در مقابل در منطقه قوی‌تر شده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: هر جامعه تا آنجایی می‌تواند پیش برود که مشکلات اقتصادی و معیشتی او را آزار ندهد و بر همین اساس دشمن همین دو را هدف قرار داده است.

وی عنوان کرد: راهی که با سرمایه‌ گذاری 40 ساله رفته‌ ایم نبایستی با شرایط بد اقتصادی و معیشتی الان، این راه را ادامه دهیم.

عملی نکردن نسخه اقتصاد مقاومتی

امام جمعه مشهد همچنین گفت: متاسفانه مسئولین ما نسخه اقتصاد مقاومتی را عملی نکردند و اگر در مدیریت اقتصادی کشور به این نسخه عمل نشد، مردم باید براساس این نسخه، اطراف زندگی خود را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: 40 سال است که این انقلاب تداوم دارد، بر همین اساس عامل آن تجهیزات نظامی نبود و بلکه شما مردم هستید و عشق به ائمه اطهار است که مردم را همراه با این انقلاب کرده است.

علم الهدی ابراز کرد: آمریکا جسارت حمله به ایران را نداشته و به این سبب است که نمی‌‌تواند موازنه قدرت نیروی انسانی را تحلیل کند و بر همین اساس تنها بخاطر همراهی مردم و نظر خدا و اولیای خداست و در این راه باید ثابت قدم ماند.

گفتنی است غبارروبی مزار شهدا، دیدار با روحانیون و سخنرانی در جمع آنان، شرکت در جلسه شورای اداری و زیارت امامزاده سلطان محمد عابد(ع) از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله علم الهدی به شهرستان گناباد است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی