تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» در همدان

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» با توجه شیوع ویروس کرنا و به مناسبت هفته هنر انقلاب در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۵۸۴۱۰
۱۰:۰۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» در همدان

دیدارنیوز ـ مریم زندی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که مهار و کنترل انتشار ویروس کرونا با فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراودات میسر خواهد شد، حوزه هنری همدان نسبت به برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» اقدام کرده است.
 
مریم زندی «روز‌های قرنطینه»، «ویروس کرونا»، «فاصله گذاری اجتماعی» و «مدافعان سلامت» را موضوعات این مسابقه ادبی اعلام کرد و افزود: مسابقه در سه بخش شعر (بزرگسال، کودک و نوجوان)، داستان (بزرگسال، کودک و نوجوان) و یادداشت‌های روزانه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در مراسمی تقدیر به عمل می‌آید.
 
وی مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: این مسابقه شرایط سنی ندارد و شاعران و نویسندگان استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی است.
 
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به ایمیل info@arthamadan.ir با ذکر عنوان مسابقه «با ادبیات در خانه می‌مانیم» ارسال کنند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی