تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

احداث پل روگذر در ورودی اشتهارد/ مسیر خودرو‌های سنگین جدا می‌شود

فرماندار شهرستان اشتهارد از احداث یک تقاطع غیرهمسطح در ورودی این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۵۸۰۶۵
۱۰:۴۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

احداث پل روگذر در ورودی اشتهارد/ مسیر خودرو‌های سنگین جدا می‌شود

دیدارنیوز ـ محمد کردی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده به منظور ساخت یک تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر اشتهارد به سمت ماهدشت، اظهار کرد: این پروژه زیر نظر راه و شهرسازی انجام می‌شود، اعتبار منظور شده برای احداث این تقاطع غیر همسطح ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
 
وی با اشاره به اینکه در مناقصه زمان اجرای تقاطع یک سال اعلام شده است، در خصوص هدف از اجرای این پروژه، گفت: زمانی که کمربندی اشتهارد احداث شد الزاماً به دو پل غیر همسطح نیاز بود تا کامیون‌ها و خودرو‌های سواری به هنگام عبور مسیر‌های جداگانه‌ای برای تردد داشته باشند و شاهد بروز تصادفات نباشیم.
 
فرماندار شهرستان اشتهارد توضیح داد: با پیگیری‌هایی که انجام شد حال قرار است این تقاطع غیر همسطح که برای هدایت خودرو‌ها از اشتهارد به سمت ماهدشت است، در مجاورت کنارگذر اشتهارد ایجاد می‌شود، این پل در واقع یک مورد از دو پلی است که مدنظر داشتیم در ورودی شهر ایجاد شود.
 
کردی ادامه داد: با برگزاری مناقصه این پروژه در زمستان سال گذشته پیمانکار آن نیز تعیین شده است تا با احداث این تقاطع از خطرات جاده‌ای و تصادفات در آن منطقه جلوگیری شود.
 
وی با تاکید بر اینکه با احداث این تقاطع غیر همسطح که به صورت پل روگذر است دیگر خودرو‌های سواری به هنگام عبور با کامیون‌ها تداخلی نخواهند داشت، گفت: ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها از زیر پل عبور داده می‌شوند.
 
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه باید روبروی شهرک صنعتی اشتهارد تقاطع نجم آباد تقاطع دیگری احداث می‌شد که جزو برنامه‌های وزارت راه برای اشتهارد بود، افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه نیز اجرا شود اعتبار مورد نیاز برای اجرای این تقاطع ۴۰ میلیارد تومان است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی