تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

توافق کاهش تولید نفت اوپک‌پلاس به میزان ۹/۷ میلیون بشکه در روز

روسیه، کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با بیشترین میزان کاهش در تولیدات نفت خود به میزان ۹/۷ میلیون بشکه در روز موافقت کردند.

کد خبر: ۵۸۰۳۷
۰۹:۴۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، وزرای نفت و انرژی روسیه، کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در دهمین نشست فوق‌العاده خود، سرانجام بر سر کاهش تولید روزانه ٩ میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه‌ای در ماه‌های مه و ژوئن به توافق رسیدند.

این توافق که تولیدات جهانی نفت را به میزان ۱۰ درصد کاهش می‌دهد، به منظور حمایت از ارزش نفت و قیمت‌های شکسته‌شده‌ی هر بشکه نفت در بازارهای جهانی به دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا اجراء می‌شود.

به گفته‌ی دو منبع در سازمان اوپک، این گروه مذاکره‌کننده پس از پذیرش گزینه‌ی کاهش تولید روزانه ١٠٠ هزار بشکه‌ای مکزیک و توافق این کشور تولیدکننده‌ی نفت در آمریکای شمالی برای حضور در این توافق، بر سر کاهش تولید روزانه ٩ میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه در روز در ماه‌های مه و ژوئن به اجماع نظر رسیدند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی