تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

در امان ماندن بچه‌های بهزیستی از کرونا/ جبران زیان مهد‌های کودک در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: هیچ مورد مثبت کرونایی در بین مراکز تحت‌نظارت بهزیستی در این استان ثبت نشده است.

کد خبر: ۵۷۰۹۶
۱۴:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

در امان ماندن بچه‌های بهزیستی از کرونا/ جبران زیان مهد‌های کودک در استان سمنان

دیدارنیوز ـ علیرضا ایزدپور در گفتگو با خبرنگاران از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ در مراکز شبانه‌روزی و دیگر مراکز تحت‌پوشش این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی به تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز برای گروه‌های هدف اختصاص یافته است.

 

وی از اختصاص پنج میلیون تومان به هر کدام از مراکز ترک اعتیاد در استان خبر داد و افزود: علاوه بر این پیشتر نیز برای هر کدام از این مراکز محصولات بهداشتی و موادضدعفونی‌کننده به ارزش ۷۰۰ هزار تومان خریداری شد.

 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از مراقبت ویژه از افراد تحت‌پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای کارکنان و مددجویان مستقر در مراکز از نخستین روز‌های اعلام شروع کرونا در کشور آغاز شده است.

 

وی با اشاره به کمک به افراد تحت‌پوشش مراکز توانبخشی استان خاطرنشان کرد: سرانه هزینه شده برای هر کدام از مددجویان مراکز توانبخشی استان ۳۶۰ هزار تومان بوده است.

 

ایزدپور از ارایه کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده به معلولانی که در گروه شدید و خیلی شدید بازتعریف می‌شوند خبر داد و افزود: پرداخت کمک‌های لازم به شیرخوارگاه‌ها، پرداخت سرانه ۷۰۰ هزار تومانی تهیه مواد بهداشتی به مراکز شبانه روزی، پرداخت کمک هزینه ۵ میلیون تومانی به کمپ‌های درمان اعتیاد، توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابان، ارائه مشاوره روانشناسی، حضور مترجم زبان اشاره برای ارتباط با بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، پیشگیری از ابتلا به کرونا در افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب‌ها و... از دیگر اقدامات بهزیستی استان در این بخش است.

 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به ضرر احتمالی مهد‌های کودک در این روز‌های کرونایی اظهار کرد: تلاش شده که با جبران ضرر اقتصادی مهد‌های کودک درپی تعطیلات اخیر به این مهد‌ها کمک شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی