تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

مصرف بنزین در منطقه ارومیه ۴۷ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از کاهش ۴۷ درصدی مصرف بنزین در منطقه ارومیه خبرداد.

کد خبر: ۵۶۸۸۸
۱۲:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

مصرف بنزین در منطقه ارومیه ۴۷ درصد کاهش یافت

دیدارنیوز ـ احمد مجرد امروز ۱۶ فروردین در جمع خبرنگاران گفت:همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ۹ تا ۱۵ فروردین، ۹۹ بالغ بر ۶.۵ میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهر‌های شمالی آذربایجان غربی مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش یافته است.
 
مجرد تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم حضور در مراکز خرید و سایر تجمعات، در خانه ماندن و عدم حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به ویژه در روز طبیعت، حقیقتاً بسیار مسئولانه عمل کردند.
 
 این مقام مسئول به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین ماه، اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در ادامه اجرای این طرح در کنار زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان عزیز و مشارکت و همراهی مردم استان به زودی شاهد سیرنزولی و شکست کرونا باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی