تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

احمد خاتمی: ۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خواهد شد

 عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد، گفت: مهم این است که خداباور باشیم.

کد خبر: ۵۵۹۴
۱۲:۲۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم  حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد: ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است، امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

وی تصریح کرد: خداباوری باید همراه با ولایتمداری باشد. ۴۰ سال کشور آسیب ندید و به یاری خداوند چهل سال‌های دیگر هم خواهد آمد و نسل‌های دیگر هم خواهند دید که با همراهی توحید و ولایت انقلاب آسیب نمی‌بیند. 

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امام رضا (ع) میزبان کشور ایران است، برخی تعبیر می‌کنند که امام رضا (ع) مهمان کشور ماست درحالیکه ما بر سر سفره امام رضا(ع) نشسته‌ایم و بلاها از این کشور به خاطر امام رضا (ع) دفع شده و به یاری خداوند دفع می‌شود و به قول امام(ره) مرکز ایران آستان قدس رضوی است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در شرایط بسیار خطیر و  گردنه سختی قرار داریم امروز انقلاب اسلامی در مصاف با تمام کفر قرار گرفته، همه را بسیج کردند علیه این ملت، آمریکا راس استکبار است که بدعهدی و شیطنت آن را دیده‌اید و می‌بینید.

وی ادامه داد: شما مقاومت کنید و با خدا آشتی باشید، نقشه‌های دشمنان به شما آسیب نمی‌زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یک رئیس جمهور تازه به دوران رسیده مثل لات‌های چاله میدان وارد صحنه شده و اتحادیه اروپا هم مرعوب این دیوانه است. از برجام ۸۰ درصد مربوط به آمریکا و ۲۰ درصد مربوط به اتحادیه اروپا بود، اینها هم از آمریکا می‌ترسند و ترس هم نباشد همفکر با امریکا هستند. 

آیت الله خاتمی افزود: در نهایت فرانسه و آلمان در کنار ملت ایران نیستند، آنچه در این عرصه بسیار مهم است و ۴۰ سال تجربه شده آن است که با اعتماد به ذات مقدس ربوبی و با تکیه بر او پیش برویم. ۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد آنچه مهم است اینکه خداباور شویم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی