تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل:

با خانه‌نشینی و خودقرنطینه‌گی وضعیت عادی را به اردبیل بازگردانیم

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: اردبیل در بحث ابتلا به کروناویروس در وضعیت حادی به سر می‌برد که ضروری است همشهریان با خانه‌نشینی و خود قرنطینه‌گی این وضعیت را به حالت عادی بازگردانند.

کد خبر: ۵۵۲۷۴
۰۹:۲۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

با خانه‌نشینی و خودقرنطینه‌گی وضعیت عادی را به اردبیل بازگردانیم

دیدارنیوز ـ مجید محمدغریبانی اظهار کرد: اپیدمی کروناویروس در اردبیل که قسمت اعظمی از جامعه را درگیر خود کرده به طور فزاینده‌ای به پیش می‌رود و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده ازدیاد مراجعات و گسترش بیماری را شاهد خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه در صورت گسترش بیش از اندازه بیماری توان درمانی و کادر بیمارستانی استان اردبیل توان پاسخگوئی به این تعداد از مبتلایان را در روز‌های آینده نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: منحنی ابتلا به کرونا در اردبیل همچنان در شیب صعودی است و باید با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی مسئولان و شهروندان روند پیشرفت این بیماری را کند نماییم.
 
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ادامه داد: هر قدر همشهریان با کنترل، خانه‌نشینی و خود قرنطینه‌گی به کاهش این روند کمک کنند به همان میزان می‌توانیم با امکانات موجود درمانی بیماران را مداوا کنیم.
 
غریبانی ازدحام بیماران در مراکز درمانی را سبب کاهش کیفیت خدمات‌رسانی دانست و بیان کرد: هر قدر زمان بستری افراد مبتلا افزایش یافته توان بدنی‌شان نیز کاهش می‌یابد پس بهترین راهکار برای مقابله بر این ویروس خانه‌نشینی و قرنطینه است تا زنجیره ابتلا قطع شود.
 
وی راهکار برون‌رفت از وضعیت قرمز را خانه‌نشینی و خودقرنطینه‌گی اعلام کرد و گفت: در کنار تمام این تدابیر دولتمردان و مسئولان نیز باید با جدیت بیشتر جدیت و اعمال برخی محدودیت‌های اجتماعی به کاهش ابتلا کمک کرده و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا در کمتر از دو ماه آینده وضعیت عادی را در استان شاهد باشیم.
 
غریبانی تصریح کرد: اگر به مرحله حاد و بحرانی در این وضعیت برسیم، ممکن است بیمارستان صحرایی نیز ایجاد شود که امیدواریم مردم فهیم اردبیل با درک حساسیت موضوع و با مراقبت‌های اجتماعی زمینه سهل و آسانی را برای پرستاران و پزشکان در مقابله با این ویروس فراهم آورند.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد این بیمارستان در سطح عالی انجام شده، اما آنچه که می‌تواند ما را از این بحران نجات دهد آگاهی همشهریان در قطع زنجیره ابتلاست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی