تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نوروزی: جهت‌گیری‌های برنامه ششم در بودجه دیده نمی‌شود

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از عدم رعایت جهت‌گیری‌های برنامه ششم توسعه در بودجه سال آینده انتقاد کرد.

کد خبر: ۵۳۲۸۷
۰۹:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف کلیات لایحه بودجه ۹۹، اظهار کرد: از برادران کمیسیون تلفیق تشکر می‌کنم که زحمت خوبی کشیدند ولی یادمان نرود که بودجه باید برش یک پنجم از برنامه تصویب شده باشد، اما جهت‌گیری لازم وجود ندارد و اولویت‌های برنامه ششم توسعه در بودجه رعایت نشده است.

وی ادامه داد: آنچه ما در بودجه دیدیم همان چیزی است که در بودجه سال‌های قبل وجود داشته و یکسری جابجایی ارقام را داشتیم. این بودجه چابک، برنامه‌محور و جدای از فروش نفت نیست و فقط ارقام جابه‌جا شده است.

نوروزی ادامه داد: آیا ساماندهی معافیت‌های مالیاتی، حذف معافیت‌های غیرضرور، تفکیک حساب‌های بانکی شخصی و تجاری و تفکیک هزینه‌های اجباری ضروری مورد توجه قرار گرفته است؟ آیا هزینه‌های عمومی دولت کنترل شده است.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: آیا حذف موازی‌کاری بین دستگاه‌ها، مالیات بر سود سپرده بانکی، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات خانه‌های لوکس و مالیات بر درآمد پزشکان، وکلا و اقشار پردرآمد در بودجه حاکم است؟ ما معتقدیم باید در منابع و مصارف توجه دقیق و ویژه‌ای اعمال می‌شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی