تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سومین جشنواره مد و لباس البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (دوم اسفند) از رسانه‌ها خواست که در راستای خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشند.

کد خبر: ۵۲۷۱۶
۱۵:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

سومین جشنواره مد و لباس البرز برگزار می‌شود

دیدارنیوز ـ ناصر مقدم روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در نشست خبری و رونمایی از پوستر نخستین جشنواره نشاط و امید و سومین جشنواره مد و لباس البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، گفت: برنامه‌های این جشنواره‌ها از ۱۲ تا ۱۸ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در فرهنگسرای جوان البرز برگزار می‌شود. 
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره‌ها گفت: ایجاد نشاط و امید در بین مردم در روز‌های پایانی سال، معرفی ظرفیت اقوام ایرانی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه با اشاره به جزئیات جشنواره مد و لباس استان افزود: این جشنواره در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار می‌شود.
 
این مسئول اضافه کرد: در فرایند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری این دوجشنواره توانمندی همه شهرستان‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه و مطبوعات اظهار کرد: فراخوان جشنواره رسانه‌های استان البرز که سال ۱۳۹۹ همزمان با روز خبرنگار (۱۷مرداد) برگزار می‌شود به زودی منتشر شود.
 
مقدم همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (دوم اسفند) از رسانه‌ها خواست که در راستای خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشند.
 
در ادامه این مراسم سرپرست معاونت هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز نیز خاطر نشان کرد: کارگروه مد و لباس به تازگی تشکیل شده و جشنواره مد و لباس نخستین حرکت پس از شکل‌گیری این کارگروه است.
 
محمود دهقان هراتی با اشاره به رویکرد اصلی جشنواره مد و لباس گفت: این جشنواره فرصتی برای عرضه توانمندی‌های فنی و علمی مد و لباس استان را فراهم می‌کند.
 
وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن نمایش استان البرز خاطر نشان کرد: اعضای منتخب به مدت دو سال تصدی امور نمایشی استان را بر عهده دارند.
 
در این نشست از پوستر نخستین جشنواره نشاط و امید و سومین جشنواره مد و لباس در البرز رونمایی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی