تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتقاد پمپئو از دیدار سناتورهای آمریکایی با ظریف

وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه برخی سناتورهای آمریکایی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرده‌اند، گفت: این افراد در حال کمک‌رسانی و همدستی با ایران هستند.

کد خبر: ۵۲۵۹۰
۲۲:۳۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از واشنگتن فری بیکن، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در واکنش به دیدار مخفیانه سناتورهای آمریکایی با محمدجواد ظریف در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: این دموکرات‌ها در حال کمک‌رسانی و همدستی با ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده ماه‌ها قبل محمدجواد ظریف را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است، ادعا کرد: او وزیر امور خارجه کشوری است که یک هواپیمای مسافربری را ساقط کرده و هنوز جعبه سیاه آن را تحویل نداده است. او وزیر خارجه کشوری است که در 27 دسامبر یک آمریکایی را کشت. او وزیر خارجه کشوری است که حامی اصلی تروریسم و یهودستیزی در جهان است.

پمپئو در ادامه اظهارات خود افزود: آن‌ها دیدار کرده‌اند. نمی‌دانم محور صحبت‌های آن‌ها چه بوده است اما امیدوارم که در حال تقویت سیاست خارجه آمریکا بوده باشند و نه تقویت سیاست‌های خودشان.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی