تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛

شرکت بیش از ۲۰۵ هزار داوطلب در کنکور/ آخرین مهلت ثبت‌نام

News Image Lead

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰۵ هزار نفر در آزمون سراسری سال ۹۹ ثبت‌نام کردند، گفت: این فرصت پنج‌شنبه این هفته پایان می‌پذیرد.

کد خبر: ۵۱۷۰۱
۱۳:۲۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز - دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه جاری منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت‌نام برای آزمون سال ۱۳۹۹ تا روز پنج‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه ادامه دارد و داوطلبان در مهلت تعیین‌شده باید نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

به گفته توکلی، گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت. داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند، می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کلیه داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد، از مدارک مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه تا کنون تعداد ۲۰۵ هزار و ۷۷۵ داوطلب در آزمون فوق ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هر داوطلب بدون در نظر گرفتن نظام آموزشی خود می‌تواند نظام آموزشی که می‌خواهد آزمون دهد را بر اساس جداول مربوطه انتخاب کند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کارت ورود به جلسه رشته‌های باآزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی